În vederea asigurării fluenței tratării cererilor de transfer (din diferență) venite din partea voastră, detaliem în cele ce urmează pașii necesari.
Etapele prezentate în continuare sunt necesare doar în situația în care se dorește refacerea disciplinei cu un alt titular (al doilea caz din procedura oficială a facultății, pe care o găsiți aici).

  1. Crearea unui cont individual pe platforma Infoacad (obligatoriu)
    1. Nu se acceptă cereri scrise de mână (!)
    2. Toate cererile se bazează pe un cont activ pe Infoacad
    3. Toate cererile acceptate (vezi mai jos) se listează de pe Infoacad, din contul Dvs.
    4. Dacă sunt probleme de orice fel privind accesul pe platformă, contactați prin email administratorul acesteia (Ștefan Enache)
  2. Odată autentificat pe platformă, accesați secțiunea ‘Cereri transfer‘ din partea stângă a paginii:
    1. Se poate depune o singură cerere de transfer pentru fiecare disciplină (!)
    2. Completarea cererii se face o singură dată (!)
    3. Nu există posibilitatea revenirii, în cazul unor eventuale erori (dacă acestea există ni le semnalați și doar atunci vom putea face corecții)
    4. Datele oferite vor fi verificate prin intermediul secretariatului / studenti.pub.ro
    5. Termenul limită propriu de depunere: Vineri, 27.09 a.c., ora 23:59
      Atenție!
      Secretariatul poate avea propriul termen limită de depunere a cererilor. Dacă situația o cere ne vom adapta termenul propriu, în consecință.
  3. Starea inițială a unei cereri nou depuse este ‘În curs de procesare‘.
    1. Verificați periodic starea acesteia, întrucât le putem procesa oricând.
    2. Există mai multe stări posibile, fiecare dintre voi putând avea un răspuns diferit, pentru fiecare cerere depusă (!)
    3. Nu se garantează acceptarea tuturor cererilor, existând criterii clare de evaluare a acestora.
      1. trebuie respectată, pe cât posibil, limita impusă de Decanat (de 10 cereri/disciplină).
  4. În cazul unei cereri cu stare ‘Acceptată‘ sau ‘Acceptată condiționat‘:
    1. Studentul respectiv va trebui să listeze cererea (din contul propriu Infoacad) în vederea semnării acesteia de către titularul de curs.
    2. Studentul va trebui să își aleagă intervalul de laborator în care se dorește înrolat.
      1. Această alegere are loc tot pe platforma Infoacad
      2. Pentru alegerea intervalului de laborator se urmează link-ul ‘Alegere interval‘, prezent în pagina de ‘Vizualizare a cererilor‘ (pagină individuală)
    3. Intervalul de laborator odată ales NU mai poate fi schimbat pe parcursul semestrului (!)
  5. Data la care titularul va fi disponibil pentru semnătură este: primul curs oficial, conform orarului seriei.

Vă mulțumim,
/Colectivul disciplinei