Găsiți aici lista studenților cu care am discutat fie personal fie prin e-mail un posibil transfer.

Nu știu exact starea cererilor pe care mi le-ați adresat. Unora le-am semnat deja această cerere, dar celor mai mulți – nu. Vă aștept la cursul introductiv (parte administrativă) de Luni, 20 Februarie, ora 11.00, sala B306.

După ce am stabilit starea cererilor veți semna în acest tabel centralizator. În acest mod pot să țin evidența grupei suplimentare pe care o am în acest semestru.

Important:

  1. NU mai accept alte înscrieri! Lista prezentată este închisă.
  2. După încercarea pe care v-o ofer (în acest an școlar, odată cu toate încercările regulamentare de a promova) nu mai ofer sprijin și la anul. Am acest drept, având în vedere situația diferențelor la materiile pe care le predau. Sunt mult prea mulți studenți în diferențe (și transferați) astfel încât efectiv nu pot face față, vorbind din punct de vedere calitativ.
  3. La punctul 2) este vorba despre o acceptare condiționată. Nu pot duce după mine, ani de-a rândul, studenți care nu demonstrează că au cunoștințele minim necesare pentru a-mi demonstra că merită promovarea.
  4. Toți cei prezenți în tabelul respectiv trebuie să-mi prezinte situația din timpul anului la momentul respectiv. Aveți dreptul de a păstra punctajele obținute atunci, cum la fel de bine aveți dreptul de a reface în totalitate (sau parțial) acele activități. Voi avea o discuție individuală, pentru a stabili exact cine ce păstrează și ce reface. Posibil ca nu toți să trebuiască să participați la ședințele de laborator (deși recomandarea mea este să o faceți). Detalii privind activitățile aferente materiei pe care o predau găsiți aici.